Konsultant ds. OBSLUGI KLIENTA 

Lokalizacja: Gdynia

W imieniu naszego Klienta, znanej Skandynawskiej marki produkującej wysokiej jakości odzież dla profesjonalistów, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Konsultant ds. Obslugi Klienta.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna bedzie za obsluge telefoniczna i mailowa klienta.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomosc jezyka angielskiego
  • Mile widziane doswiadczenie w bezposredniej obsludze klienta
  • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne oraz organizacyjne.

 

Oferujemy:

  • Stacjonarna prace w biurze w godzinach  8:00 – 16:00
  • Pakiet socjalny i prywatną opiekę medyczną
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę w miłej atmosferze.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: karolina.nordwind@barona.pl lub kontakt telefoniczny : +48 502 033 349. 

Informujemy, że skontaktujemy się osobiście tylko z wybranymi kandydatami.

 

Uprzejmie prosimy, o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."